Hamburgare och spöken

Inatt sov Linda och jag i tält. Sen åkte hon hem på förmiddagen idag, typ runt tolv^^ Efter det så fråga Annikan om jag skulle med upp till stallet så vi kunde rida tillsammans, så det gjorde jag! Skai fick hoppa samma serie som igår idag igen. Han var duktig hest :] Svettiga och hungriga red vi tillbaka mot stallet igen där vi fixade hästarna och sedan cyklade hem. På vägen hem kom jag på att jag var ju jättesugen på hamburgare :o Så jag fick med mej Annikan till Svanbykiosken, mumma! Det satt som en smäck måste jag säga.
Och nu sitter jag här o väntar på att Linda ska komma så ska vi dra till Sandra sen . Det kommer massa folk dit för att ikväll ska det skrämmas barn. Man kan ju undra vilka som kommer bli mest rädda om man säger så... Fast först blire fotboll ju, inte kan man missa när Sverige spelar heller. Hejja hejja!

Hare allihopa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0