Bu!

Igår vare spökning och fotboll som gällde. Linda kom hit först så då knallade vi till Konsum å handla lite onyttigeheter. Vi tar det där med att vara nyttig nån annan gång så att säga. Sen knallade vi vidare till Sandra för att kolla fotboll och planera de sista på spökrundan. Sverige förlordae, så himla sämst dom e. Skogen nästa alltså. Vi åkte långt ut i skogen, ut mot Gillberga. När vi väl var framme så vandrade vi ut i skogen.Lie och yxa hade vi försett oss med oxå :') Så Linda och jag högg en varsin björk medan Joel högg en björk på sitt egna lilla vis. Fast först så ramlade jag 2 gånger på typ 4 sekunder?.. Tänkte att stämningen behövdes lättas upp lite (A) Skratt och ont i rumpan resulterade det i. Är nog ett fint blåmärke nu..

Hoppsan blev visst en liten paus där. Jag har nämligen klippt två stycken, wiho! Pengar, pengar! Puss på att mina saxar kom idag :]

För övrigt har jag inte gjort något vettigt alls idag. Städat mitt rum har jag gjort och sen stallet på det åså klippte jag nudå. Pepp inför imorrn är jag oxå. Öregrund äre som gäller hela dan, kul kul :D

Puss och Glad midsommar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0