Twilight

Blev bio som sagt. Med Nicole och Linda. Det gillar vi! Vi såg (att döma av rubriken) Twilight och den var sjuukt bra. Bland den bästa filmen jag sett faktiskt. Att inte tala om Edward som han hette i filmen. En sån skulle man ha. Ohja. Snygg dessutom och charmig lixom. Plus att soundtracket till filmen var minst lika bra. Kan bara säga att ni som inte sett den, se den!
På hemvägen hände det dock en liten grej. Jag åkte in på en såndär ersättningsbiljett som man får när det vart strul oså. Aja, åkte in påren och sen när vi skulle hem och jag skulle stämpla så gick det inte. Vafan nurå tänkte jag och prova igen. Det var ju lixom 2 resor påren. Så kolla jag på baksidan och självklart så vare ju så att kortet gäller på 2 resor inom samma dygn. Då insåg jag att klockjäveln var ju över 00.00. alltså nytt dygn. Jag blev arg och rev kortet. Var ju bara till att punga ut 80 kr igen för att komma hem. Nej jag behövde ju inget busskort med mej, jag hade ju den där ersättningsbiljetten med 2 resor med mej lixom. Fakk it. Grattis Martina. Du lyckades igen.Skapligt irriterad fick det mej. Tror jag blir knäpp på mej själv. Jag är ju heeelt hopplös. Får väl helt enkelt vänja mej vid att mitt liv är ett helvete. Allt bara går emot mej. Kan ju hoppas på att det nya år åtminstone kan bli liiite bättre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0