Söööööööndag

Världens segaste dag idag tror jag. Inte gjort ett dugg. Bara glidit omkring hemma sen jag vaknade vid 11. Vid 15 tyckte jag det var dags att klä av sej pyjamasen och sätta på sej nåt och borsta tänderna. Det är mys att gå runt i pyjamas och tofflor en hel dag. Like it. Övningskört har jag gjort med. Var ett tag sen sist. Men det gick kanoners. Känner mej rätt säker faktiskt (Y) Till våren då jävlar blir det att ta körkort och sen blire åka av! Längtar tills jag får det där rosa kortet i min hand och kan placera det i ett tomt fack i plånboken. Yey. Såg på en film förr idag med "Raise your voice"  var namnet på den filmen. Den var bra faktiskt (slår sååå inte Twilight dock, love it) En fin film lr vad man ska kalla det. Jag grät under flera tillfällen. Typiskt mej.

Nu på kvällen blev jag dock nåt otroligt rastlös. Bara kryper i kroppen på mej då. Jag kan inte gå själv och inte göra ett dugg en hel dag. För kvällarna blir alltid lika dryga när man som jag blir så extremt rastlös. Fast hade man haft trevligt sällskap sådär på kvällningen hade denna rastlöshet inte behövt gått mej på nerverna. Men som sagt lär ju få stå ut ett tag till lix.... Åhh. Fakk it. Till den dagen kommer om den kommer. Så atte, jag fick nöja mej med godis istället.

För övrigt vill jag inget hellre än att komma ifrån den här hålan oxå. Så jävla less. Man kan ju börja fundera alltså. Framtiden för folk i Tierp verkar ju inte så lovande enligt mej iaf. Och jag tänker inte bli ett av dom retarden som kommer fastna här resten av livet.  Heh.

Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0