Rubrik

Okej. Jag kan kortfatta mej om gårdagen. Den var hemsk och då menar jag verkligen HEMSK. Helt sjukt. Går inte ens att beskriva med ord. Det finns inte ord.

Kvällen tillbringade jag med Jossan. Hon var min räddare i nöden igår. Du betyder<3 Jag somna så fint kl 01.30 ungefär efter att ha pratat lite i telefon oxå med Sebastianen. En bra pojke det. Glad att jag känner dej hur jäkla knäppt det än är att jag gör det egentligen.
 
Anyways... Idag har jag varit ledig. Sov till 11.15 nånting. Sen kom Jossan vid 12 och vi såg på Mamma Mia som vi lånade igår och inte hann se då. Bra film. Efter det kilade hon hemåt igen och jag fixa mej lite. Sen gick jag och mötte Sandra vid kvart över tre. Vi gick och käkade på Brorsans (igen). En pizza blev det och en cola och ett glas vatten. Dagens enda måltid dessutom för mej. Ingen matlust lix. Men det är kanske inte så konstigt med tanke på hur jag mår... Men men.

Nu sitter jag hära. Ska väl sova snart kanske lr glo en film lr nåt. Gråter gör jag oxå. Kan fortfarande inte rikrigt förstå att det är såhär det kommer att bli nu.

De du gjort är fel och väldigt lågt. Det är de som du gjort jag inte tycker om. Dej kommer jag alltid att älska.

Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0