Nytt inlägg

3 dagar kvar till julafton och ingen snö. Suger donkiedick! Usch va less man blir. Tänker det vara lika nästa år är det jag som åker på solsemester över jul och nyår. Uhhh!  Det skulle va nåt det. Drömma kan man väl få göra iaf.

Igår åkte jag till Nicole på kvällen och dit kom även Julia. Vi såg film, snackade skit och käka godis. Bara chilla lixom. Precis som det ska vara dagarna innan jul. Fast sen bjöd Nicoles överbeskyddande kusin oss till att komma på fest hos Rasmus. För att vara helt ärlig så sög det ganska mycket. Tråååk. Plus att 2 hade däckat när vi kom dit. Låg där i sina randiga tröjor och sov så sött så. Jisses. Så när dom andra drog till Bennys gick vi hem till Julia och åt nattfika och sen lite snack oså sova på det. Myyycket bättre! Tur att hon hade stor säng iaf.

Men nu har jag kommit hem från gymmet ganska nyss och snart ska jag till stallet och rida Gustav en sväng. Fast först äta. Sen duschen på det åså får vi se vad kvällen bjuder på. Btw så har jag glömt min telefon hos Julia oxå. Blir ju skogstokig på mej själv! Jag och mobiltelefoner alltså. Ett mysterium..... Grr.

/Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0