Nyårspillerier

Sov sådär lagom länge idag, typ till efter 10 nån gång. Sen blev det en film med syster och efetr det käkade jag lunch direkt som lillsyrran ordna. Hah, likabrade. Lär ju nästan erkänna att hon är lite bättre på sånt än mej faktiskt. själv är jag mer lagd åt det där med att baka goda saker istället. Tex kladdkaka. Min specialitet, lett! Anyways så joinade jag till stallet sen för att gå hem. Men det slutade med att jag ringde mamma för att få skjuts efter typ en 1/3 promenerande. Anledning: Kallt så iiinåt helvete! Blev typ helt bortdomnade i fejjan. Plus att man blir så slapp i kinderna när man blir sådär kall så man bara sluddrar när man ska prata. Hah, ugly men sant. Promise.
Vid tre begav jag mej till Sandra. Vi slipade klart på nyårsplanerna och fixade. Så nu jävlar! Kommer bli askalasbra det där ska ni se. Sen åt vi och promenerade till stallet på det. Spelade lite Guitar Hero oxå. Vi äger på det (NOT). Ehm.. började spela lite spel oxå men det hann vi inte klart med innan jag skulle hem så att det fortsätter vi med imorrn och då ska vi även fixa och inhandla det sista till nyåret!
Nu håller jag på att måla naglarna mina till nyår oxå. Så slipper jag det sen eftersom att det är bland det värsta jag vet. Suck. Därför målar jag dom inte annars. Onödigt. Palla lixom. Lila och fina kan man ju hoppas på åtminstone. Eheh. Snart klar iaf lr om jag tar det andra 3 fingrarna imorrn kanske... Aja, det visar sej. Kollat lite på Sunes jul oxå. Fyfan vad den är bra, lika Sunes sommar. Älska Håkan och Rudolf! Jisses vilka stjärnor.

Puss











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0