Måndag

Jag sitter här och börjar bli hungrig känner jag. Är väl av träningen kan jag tro. Men lat lr allmänt konstig som jag är sitter jag hellre hungrig än att gå hela vägen ner för att fia nåt att käka. Det går ju över lixom. Fast ett ägg tog jag ju nyss. Dock är väl inte de nåt att hurra för kanske, vad vet jag. Proteinrikt äre iaf. Suck.

Alarmet ringde vid 7.45 men jag valde att sova en kvart till tills nästa larm ringde vid kl 8 istället. För det anser jag att jag är värd. Sådetså. Det gjorde inte så mycket trots allt för att idag var jag klar i ganska god tid. Hann käka frulle i lugn och ro tillochmed. Sen var det Apu som gällde. Rätt lugnt var det på förmiddan iaf men sen på vid tre tiden kom Jossan. Jag slingade utväxten och la i mörkare slingor på henne och så klippte vi lite oxå. Det behövdes mer än mycket. Fats det vi tog bara lite eftersom att hon vill ju inte bli korthårig såklart. Anyways, nu är hon ännu snyggare iaf!
Jossan skjutsade hem mej på sin cykel sen. Hem och äta lite bara och sen blev det gymmet efter det. Wiho. Det är kul och vi är duktiga. Plus att vi tjänade 50 kr eftersom att ingen var där och ville ta betalt. Sånt säger man inte nej till. Speciellt inte om man har dåligt med money lix -.-' Tur att jag inte ska köpa mycket julklappar om jag ens köper nån julklapp. Den som lever får se helt enkelt.

Btw så vill jag se filmen Twilight så i helgen blir det troligtvis bio med Nicole så kan vi vara nöjda sen över att äntligen fått sett den satans filmen. Miih. Kanonkalasbra soundtrack äre i den iaf eftersom att Paramore gjort lite utav det.

Åhh, kan det inte bara ske ett stort jäkla mirakel NU?! Och allting blir helt perfa. Så som jag vill ha det. För det är ju bannemej helt hopplöst. Jag är ett hopplöst fall rättare sagt. Och du din lilla..... grr.

Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0