Luuuuciiiaaa

Idag är det lucia. Sankta lucia... lalala. Typ. Rätt tråkigt plus att Tierps lucia i år är inget mindre ett skämt. Herregud. snacka om att jag höll på och dö när jag fick reda på vem det blev. (öh)? Lixom. Haha.

Nu har jag vart på gymmet iaf. Syster kom in och väckte mej vid kl 11. Jättekul, verkligen. Det var ju inte hon som kom i säng kl 03.00 inatt/imorse lixom. "Martina.... ska vi gymma idag?" Aja, hon lyckades iaf få upp mej och få med mej till gymmet. Så att nu känner jag mej duktig. Ikväll blire bio med Nicole bla. Fast först ska jag till stallet en snabbis och skriva klart lite skit till det där otroligt dryga företagstjosan. Hatare, grymt drygt äre. Jag är så jävla less på skolan. Mer än skönt och mycket roligare med praktik kan jag ju säga.

Btw, igår när vi satt på upptåget från Uppsala påväg hem till Tierp igen så skulle jag stämpla mitt kort tänkte jag. Hittade jag det? Svar: Nej. Utan självklart hade Martina busskorten låg hemma i en annan jacka. Fyfan vad sur jag blev då. Istället fick jag betala 80 jävla spänn för att komma hem. Jag blev sur när dom sa det så jag sa, men det är väl 50 kr? "Nej, ingen ungdom efter 12" Hallå lixom? Jag blir väl inte helt plötsligt vuxen efter kl slagit 00.00. Dessa påhitt till regler alltså. Blir ju tokig. Typiskt mej. När jag kommer ihåg att ta med mobilen för en gångs skull så glömmer jag busskorten hemma istället. Alltid skare vara nåt.

Åt nyss iaf. Det var gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0