Kort

Praktikt idag med och till på torsdag sen äre LOOOOV! Grymt ju. Så otroligt skönt. Anyways, Anna och jag började med att städa lite, damsuga och torka golv åså. Självklart var julmusiken io full gång i stereon. Härligt. Efter det var det dags för dagens stora händelse. Jag klippte mej. Kort. Så säga adjö till den långa kaluffsen och Haaallo det korta rufssfluffet! Och eftersom att anna är så duktig blev det självklart bra. Efter de 2 första klippen så saktade pulsen ner igen. Aja, jag trivs redan iaf och tur är väl det. Maha. Solat har jag oxå gjort. Supersnäll e hon. Så lär ge mej ut på jakt efetr en liten klapp till henne ju. Det är hon mer än värd. Färgat och stylat en kund fick jag med göra. Men en lugn dag för övrigt.

Nu på kvällen har jag och Jossan vart ut och gått en sväng och sen segat lite hemma hos henne. Bara varit lixom. Trevlians som vanligt. Men nu ska jag surfa vidare. Höhö lr glo film kanske.

Korthårig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0