Julgodisbak

På eftermiddagen där när jag kom hem så joinade jag Jossan för hon skulle köpa godis och jag passade på att inhandla lite marsipan och choklad till mina julgodisar. Sen skildes vi åt. Så sen bakade jag mina chokladmarispanbollar kallar vi dom för och mamma gjorde knäck. Likabrade att jag inte hjälper till med knäcken. Sist så tappade jag assietten i kastrullen och då satt den väl ganska fast där sen kan amn säga. Passa precis och åkte hela vägen ner till botten i knäcksmeten. Eh, åså lix. Men iaf. chokladmarispanbollarna blev very goda och knäcken med. Lite kortspele efter det med syrran och Adam och sen kom Jossan och hennes kompis Linda över för att Linda ville klippa lugg. Bra med lite snabba cash ibland. Det blev iaf fint och hoppas hon är nöjder nu bara. Och stallet och kvällsfodra på det sen. Allmänt slapp dag. Me like.

Nu sitter jag och käkar cheeseballs och kollar på "Christmas cup" på 1an, en danstävling. Fyfan va kul det ser ut då. Jag vill oxå lära mej dansa såndär dans med partner och såndär annan dans med när man dansar själv lr i grupp lr vare är. Såndär Stepupfilmdans äre jag tänker på iallefall. Fatta coolt.

Btw så har Adam varit snäll och hjälpt mej rensa datan på virus som jag tydligen hade. 5 st. Men nu ärom borta. Plus att dom där trojanska hästarna låter rätt kul när dom skriker sådär. Haha, ugly.











/Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0