idolfinalen 12/12 2008

Ni hörde mej lixom. Kvällen som skulle tillbringas framför tv tittandes på den efterlängtade idolfinalen hemma hos Sandra slutade live i Globen. Heeeelt galet! Så otroligt häftigt och kul och coolt och bara så jävla bra helt enkelt. Minne för livet lixom. Händer ju inte varje dag direkt.
Hur gick detta till? Jo jag var på Apun och klippte Nicole när telefonen ringde vid halv fyra. Det var Sandra som ringde och frågade om jag ville hänga med på Idolfinalem i Globen ikväll?! Eh.... JA! Var nämligen nån på hennes mammas jobb som hade blijetter men inte kunde åka ändå och hade frågat om hon ville köpa dom. Så atte.. ah. På den vägen äre alltså. Snacka om att bli överlycklig ju. Tack Sandra, Sandras mamma och hennes jobbkompis. Man kan inte säga annat än att idolfinalisterna var riktigt riktigt bra och dessutom de andra som oxå sjöng. Gåshud om och om igen lixom. Underbart! Kalasfredag verkligen! Så himla coolt.
Plus att jag har bästa handledaren på min praktikplats. Fick skjuts in av henne och hennes kille. Tack och tack.

Sällskapade hem med Ronja och hennes kompis sen från tåget. Trevligt. Sen såg jag en full kusin i Uppsala oxå att bero på ingenting. Men nu ska jag sova. SKÖNT. Lite bilder kommer senare idag när jag vaknat typ.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0