idol

Sandra called me på kvällen så hon och hennes mamma hämtade upp mej. observera att Sandra körde. Kände mej så säker så (Y) Vi chillade och kollade på Idol och sådär lixom. En lugn Tv-kväll lixom. Kom hem nyss typ. Gick gjorde jag och Sandra sällskapade halva vägen med mej. Liakbrade. Jätte obehagligt att gå själv även om det bara va en liten bit. Kom ofc en bil lr två och körde sådär jääättesakta förbi. Jag brusar upp mej själv för mycket. Hjärtat går 180 och så går jag bara fortare och fortare. Men trevlans kväll! Manamanama dudurududu....
Nu ska jag kolla på Bilarfilmen tror jag lr lite senare. Skjutit upp det för länge nu ju. Snudd på en hel vecka snart.

Angående Idol blev jag sur på juryn efter låtvalssnacket till Robin där när han sjungt sin första låt. Vilken flopp av dom alltså. Skäms! Och för det andra (inte för att jag nämnde nåt för det första) så ville jag ha the hole gang to Globen lixom! Miiih. Typ bäst hela högen ju, alltså dom tre. Och Robin är snygg,snyggare, snyggast.

Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0