Heltslut.se

Kan man väl minst sagt säga. Otroligt trött är jag nu och ändå bara måste jag ta mej tid och kluddra ner lite onödigt vetande i denna satans blogg. Beroendeframkallande? Jo tack.
Kom i säng och somnade väl strax efter 3 igårnatt/tidigt imorse, kallare va ni vill. Vaknade idag av larmet som ringde 8.30 och pallrade mej likt en zombie upp ur min sköna säng och från det värmen under täcket. Bland det värsta som finns nästan. Ont i hela kroppen oxå för den delen. I need massage! Lär fan ta och beställa nån nånstans. Anyways så vare bara att fixa till sej lite och käka lite frulle eftersom att det var dags för en tripp till Uppsala för att kika in mellandagsrean med syster och Sandra. Det började lite fint med att syrran och jag fick stå och frysa arslet av oss typ. För som dom två smartskaft vi är hade vi inte en tanke på att det såklart är röd dag idag och bussarna går på helgtider med andra ord. Så vi walkade till station där vi väntade och tog 11 tåget istället och där mötte vi Sandra och Stefan oxå. Inne i stan vare galet mycket folk och alla var galna för den delen oxå. Inget sugen på att handla var jag heller. Så less på Uppsala. Men en nyårsklänning lyckades jag till slut hitta på den sista affären vi var in på. Yey, ett problem ur världen lixom. Blev iaf 15 bussen hem sen. Nanana....

Sandra och syster: Vilka köer...
Jag: (Helt seriös) Shit va mycket folk, äre rea lr?
(Sandra syrran kollar på mej som om jag vore dum i huvet lr nåt)
S&S: Martina, vad tror du vi är här för?, jo mellandagsREA!
Jag: Ah just det jah...

Heh (A)

Var till linda nu på kvällningen och vi kolalde på film och hade allmänt trevligt bara. Men nu ska jag drömma sött och sova länge imorrn!

God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0