Hatadatorer.se

GRRR! Jag är så fruktansvärt arg på min datajävel för tillfället. Lr har vart det hela dagen iofs. Alltså.... alltid ska det bli nå fel på skiten. Och man blir ju så jävla förbannad när typ ingenting funkar. Suck!

Vad har jag gjort annars idag då? Jo, jag sov till elva typ och sen bar det av till Sandra vid 14(?) eller nåt. Vi handlade inför morrondagen och sådära! Spelade klart ett spel och lite så lixom. Åkte hem vid halv 5 typ. Då hämtade jag ut min kamera som kom idag. Woho! Värsta snabbt det gick. Beställde den lixom i söndags kväll ;o Sen köpte jag en pucko till imorrn oxå och fixade pengar till lite andra saker. Och nu, typ nyss kom det sista till imorrn. Bland det viktigaste oxå ;D Tacka mej Linda och Nicole. Haha,Martina fixar!
Snart trillar nog Nickepicke in oxå. Vi ska ta tag i min data. Ska installera om allting och hoppas på det bästa. Så nu sitter jag och pillar med alla bilder på den samtidigt som jag sitter här vid den andra oxå. Herregud. Hatar datorer som inte fungerar som det ska. Kan dom lixom inte bara fungera som dom ska, så man slipper allt sånthär skit lixom. Dagens teknik säger jag bara....

Redigt pepp inför imorgondagen nu! Jag ska ha sååå kul :D

så jag säger Gott nytt år allihopa om jag inte skriver nå mer imorrn!

Kommentarer
Postat av: LINDA FUCKING MARIA NÄSBOM

FYFAN VA KUL VI SKA HA!

tack :]<3

2008-12-30 @ 22:13:02
URL: http://idagen.wordpress.com
Postat av: Anonym

tack tinan :D <3

2008-12-31 @ 12:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0