Hairstyle

Ja det är väl en stor del av frisöryrket lixom. Annars vet jag inte vad.

Aja, apu idag igen, har ju det nu fram till jul dårå. Skönt. Det är faktiskt skoj. Roligare än att va i skolan iaf och man lär sig mycket mer. Det behöver jag med tanke på att jag är rätt osäker på en del saker och vad jag vill efter skolan oxå. Allt detta beror nog på att vi hade sämsta lärarna i ettan/ början på tvåan och har missat en massa som vi egentligen skulle ha hunnit med då. Inte bra. Dessutom var inte dom lärarna utbildade till frisörlärare om jag inte fattat helt fel. Så ni hör ju lixom själva hur det låter. Osäkra elever som känner att dom inte klarar av saker blir följden av det. Fakk it. Men men finns väl inte så mycket att göra åt lix.... Det är som det är och det blir som det blir sen helt enkelt. Det visar sej.

Fixade lite mer med Jossans hår idag. Herrejösses säger jag bara. Där kan vi prata om slitet hår. Mindre bra. Men nu är det påväg åt rätt håll iaf. Börjar bli lite ordning påre. Dock skulle det bästa tipset vara att färga det mörkt och klippa av en dm minst. Haha. Men de är väl inte det mest omtyckta förslaget kanske :')
Att bero på hår så är jag skitsugen på att klippa av mej en del, japp ni hörde rätt. Martina vill och det lutar troligtvis åt att jag inom en snar framtid kommer att klippa av mej mitt långa hår till en kortare variant av frisyr. Antingen blir jag nöjd eller så kommer jag att få min livs hemskaste ångest efteråt. Jag som lider av beslutsångest och ångerångest(?) Heh, skitjobbigt äre iaf. Men den som lever får se hur historien om mitt hår slutar så att säga. Spännande va?

Nu sitter jag iaf här. Funderar på att dra igång en film som jag laddat hem. En komdei och den verkar ruulig. Tror jag sett den förr, fast för lääänge sen.

/Martina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0