GOD JÄVLA JUL

Nu kom jag på varför jag inte ens har liiiite julkänsla. Jo, för folket här hemma (mamma,angelica, adam och pappa är oxå här) hade julfikat med skinkan och julgodiset och hela köret medan jag var i stan. Jag menar det brukar vi faktiskt göra när Bingolotto börjar, inte innan! Sen hade dom ätit upp all god choklad i chokladasken utom EN. Gud så snällt att dom sparat EN åt mej lixom. Plus att Angelica och Adam hade klätt granen utan mej. Det brukar jag och syrran alltid göra ju. Jag blev faktiskt lite lessen och arg oxå för den delen. Inte ens det kunde jag få göra. Allt har ju ändå varit åt helvete hela hösten. Julen behövde väl inte börja så den oxå. Dock drog jag fram allt fika oså igen sen till Bingolotto men det är fortfarande inte samma sak. Fakk it.

God jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0