Gå och dö

För det tänker jag fan göra.

Åkte in med 10.10 bussen till Uppsala. Sprang på stan och köpte en kofta på Gina och en skjorta på Vero Moda och en mascara på H&M. Sen skrev jag prov kl 12.30. Pluggade på bussen in bara. Orkar inte bry mej. Men det gick nog hyffsat.

Nu har jag vart hemma sen typ lite efter 14. Pappa kom hem en snabbis. Fast jag pratade inte med han mer än att säga hej. Hörde bara vad han gjorde där nere. Vill inte inse.... Nu, nu är det dags. Jag kan inte fatta. Åså mamma då. Alltså jag vet inte vad jag ska ta mej till längre. Hur jag ska vara, hur jag ska reagera, hur jag ska göra, vad ska jag säga? För vad jag än gör blir det ändå bara fel. Hoho?! Det är helt kaos i mej.




Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0