Free falling

I´m free falling.

En apig dag idag. Ingen bra dag med andra ord alltså. Syrran fick mej på dåligt humör imorse. Vi ehm... tjafsade om en mp3 spelare lixom? -.-' Herregud. Men det räckte. Sov hela bussresan in till skolan. Inne i stan så stannade inte bussen och släppte av oss där vi plingade. Lixom, vafan då. Tänkte jag. Men de visade sej att det var mitt eget fel för att jag var för seg av bussen. Heh. Så gåre när man har massa stora påsar att släpa på. Sorry alla avstigande! Lr inte, för jag bryr mej inte så mycket faktiskt. SYND för er att ni fick gå lite längre.
Skola sen iaf. Tvätta lite hår och så. Fick tillbaka proven på kultur/stilhistorian oxå. Det provet som jag hade blandat ihop med svenskauppsatsen och inte pluggat till. Jag lyckas med det mesta. Men jag fick ju MVG så atte.. Nehrå, ett IG på 18 poäng lyckades jag allt skrapa ihop med tanke på att jag bara pluggat i 10 min påre innan jag skrev det. 23 var G. Så så farligt vare ju inte. Ne men jag är nöjd ändå. Kändes ju som att det gick hyffsat när jag gjorde det åtminstone. Luugnt lixom. Illa är det nästan. De kvittar om jag får MVG lr IG, har pluggat lr inte eftersom att jag ändå inte får dåligt samvete över det. MEn likabrade ju. Slipper man jude n där ångesten. Fick VG på en annan grej så de jämna ju ut sig lite ändå.

Nu på kvällen har jag gymmat med Jossan. Vi gick dit och var där till sex. Hade en liten privatlektion med en tant som hette Ulla. Oh my! Värsta bifftanten. Lovar. Gick igenom lite shit och sen körde vi på själva. Jag och Jossan var totalt oseriösa de 1½ timmarna. Bara garvade och flummade. Därför tog det lite lång tid udag. Heh. Men så kan det gå. Syrran var lite seriös iaf. Jag stog tex och imiterade lite Elvis moves. EH? lixom.  Hahah. Ne fyfan va kul vi hade. Alltså blev jag på lite bättre humör då. Innan vi gick satt jag och grina hemma lixom. USCH! Jag mår verkligen ite speciellt bra.

Nu ska jag föröska plugga lite. Har permanentteoriprov imorrn. Har inte ens öppnat häftet. BRA MARTINA!

Out.

Kommentarer
Postat av: josefine!

im here! <3

2008-12-03 @ 14:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0