En göraingentingdag

Yey, nu har jag beställt en digitalkamera till mej själv. Haha.. så atte! Hoppas den är bra. Enligt Nicole skaren va helt okej. Duger nog finemang åt mej iaf! Så nu längtar jag ju förstås tills den trillar in på Ica här i Tierp så jag kan hämta ut den.

För övrigt har jag bara ägnat den här dagen åt absolut ingenting. Gick i pyjamas till efter 14 då jag bytte om för en promenad upp till stallet med syrran. Lite sällskap sådär. Innan det gjorde vi en Beckfilm till oxå. När vi kom hem sen så bakade jag en hallonpaj. Shit, jag är tokig i det. Så himla gott äre. När den stog i ugnen pillade jag i mej lite mat och sen blev det alltså paj och vanlijsås till en till Beckfilm. Fick 6 st i julklapp sammanlagt syster och jag. ch dom är ju förjävla bra alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0