En dag i arbetslivet

Japp, apu idag då som alla andra fredagar. Kind of arbetsdag kan man ju faktiskt kalla´t. Förutom jag var det en till tjej där idag. Ronja var namnet och hon går 2a året på frisör dårå på samma skola som mej. Lite skumt att hon tydligen bor alldeles vid mej oxå typ. På Kyrkogatan i dom lägenheterna och det är ju bara typ 5 min mellan svanby och Kyrkogatan. Kyrkan som skiljer lix. Plus att hon går på samma skola som mej och jag har aldrig sett henne förr lr så har jag sett henne och inte veta vem det varit bara. Men iaf, världen är bra liten kan man ju säga. Åker ju tillochmed samma buss. Anyways, trevlig prick iaf.
Vi färgade håret på varann idag. Äääntligen blivit av med utväxten. La i en lite effekt med, hah. Härligt (kommer kaanske en liten bild sen). Och hon gick från blondie till typ kopparfärgad. Assnyggt! Sen så blev det lite stressigt för Anna oxå och då fick jag rycka in och ta den kunden istället eftersom att hon höll på med en annan och var lite sen. En killklippning vare och det gick bra ju. Första kunden som jag tar som jag inte tagit med mej själv. Lite nervös blev man men så är det väl. Nästa vecka har jag en kund inbokad. Yey. Jossan ska jag med fixa håret på då. Så atte de är full rulle. Trivs kalas där iallefall!

Kom hem vid fem nån gång och så har jag käkat. Lax, klyftpotatis och sås. Mumma! Ikväll blir det lugnt. Lite Idol med nåra friends lix. Kalajs det. Lite fredasmys sådär kompisar emellan.

Btw tror ni inte Martina bytte jacka på lunchen och gick gjorde jag oxå. Så att när jag skulle låsa upp cykeln när jag slutat gick ju inte de nå vidare eftrsom att cykelnyckeln låg i den andra jackan. Kul. Fick halvt dra halvt bära cykeljäkeln hela vägen hem. Suck.

Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0