Dan före dopparedan

Jaha så var det dagen innan julafton igen. Och julkänslan är likamed 0. Jag har inte fått nån julkänsla alls än, inte ens lite. Trots att granen är uppställd och julklapparna klara och uppesittarkväll ikäll (typ nu). Det suger lite. Kanase man ska köpa sej en tomtedräkt och ha imorrn och förhoppningsvis få en julkänsla av den? Nästan så att man borde pröva åtminstone.

Idag har jag för övrigt ridit ut med Nicolebruden och sen blev det stan en snabbis med Annika. Anledningen var att jag insett att jag inite hade nåt att på mej imorrn. Absolut ingenting verkligen. Men nu har jag det. Jag köpte en kjol?! De måste ha slagit slint i skallen på mej fan. Snudd på om inte annat. Till det blev det ett rött linne, enkelt o bra så kan jag ju använda linnet sen oxå iaf. Kjolen, ja den jah. Heh...  kommer väl hamna längst in garderoben efter juldagarna, typ om jag känner mej själv rätt.

Men nu lite julmys och försöka sej på att hitta lite christmasfeeling lixom. Kan ju hoppas att det komemr lite snö inatt oxå.

Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0