3e advent

Bara 10 dagar kvar till jul nurå. Om man kanske skulle ta tag i det där med att handla lite julklappar snart... Det suger. Tänk om julen ändå kunde vara på sommarn istället så att vi slapp vintern, inte helt fel. Jävla Jesus och vara född den 24 december mitt i vintern lixom -.-' 
Anyways, så vaknade jag typ nyss. Så nu sitter jag hära. Ska nog dra en film, sen städa lite på rummet kanske och skriva den där grejjen till företaget som jag förstås inte gjorde igår. Frulle ska jag väl med äta lr kanske det blir lunch dirr istället. Det visar sej.

Lite ont i halsen och snorig börjar man bli med. Hoppas det inte blir nå mer utav det uyan att det försvinner istället. Nåt jag brukar ha tur med är att inte vara sjuk. Kommer inte ens ihåg sist jag hade feber oO Lr spydde lr nåt liknande. Sist jag var "sjuk" var i juli. Väldigt förkyld var jag då. Det är väl typ det värsta som brukar kunna bli. Så ska väl inte klaga lixom.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0