2:a advent

Hade jag nästan glömt ju, att det är andra advent idag alltså. Shit!

Idag vaknade jag väl vid halv 10 idag lr nåt. Fått sms hade jag oxå. Vissa personer är tydligen vakna kl 2 en lördagnatt. Men det är uppenbarligen inte jag. Steg upp iaf och käka frulle typ. Sen satte jag igång med att städa mitt rum och resten av övervåningen. Det kind of var på tiden. För isch vad det var dammigt och hårigt dessutom. Jag lossar så otroligt mycket hår och jag fattar inte varför. Men tur för mej att jag har så groteskt mycket hår i sånna lägen dårå enligt min handledare på Apu:n för då göre ju inte så mycket. Jo, jag har faktiskt galet mycket med hår på mitt huvud har jag insett under dessa år.
Efter jag städat klart så duscha jag iaf och sen träna jag lite på mina rörelser till US numret som var Kaparna från det där programmet HippHipp som gick förut. För sen var det nämligen Julshow som gällde på ridskolan. Showen blev lyckad tror jag faktiskt. Dock slår inte något det året som vi i US gjorde Galenskaparna- OS i Icahallen för det ägde så ni kan inte ana! Mohaha vi är lixom bäst ibland. För idag skrattade dom ju oxå åt vårat nummer.

Kom hem vid halv 6 från Tirk dårå. Då käkade jag lite knäppkorv me brö bla när syrran kom hem. Hon fick göra korven för jag visste inte hur man lagade knäppkorv men nu vet jag ju. Man lär sig alltid nåt nytt. Igår lärde jag mej till exempel att Eddie Meduza inte var något rockband. Haha, var väl en rätt stor skillnad på var det var för typ av musik mot vad jag hade trott. Jossan skrattade rätt mest åt mej då när jag sa det.
Nu sitter jag hära. Har skrivit om lite övningar och sånt till boken så nu är det klart! Äntligen. Duktiga jag. Bara en grej kvar att göra sen men det går fort. Väntar på ett mail nu bara, hoppas det komemr snart. För sen vill jag sooova ju. Miih. skönt. Och åhh vad jag saknar det där lilla extra sånna gånger. Men men...... jag lär väl få stå ut ett tag till, I guess.

Btw så har jag praktik nu i 2 veckor. Vilket betyder att jag inte har nån mer skola nu fram till jullovet! Woho lixom! Bara en julavslutning den 19. Men de är ju chill lixom. Gääälet vad tiden går fort, alldeles för fort. Jag vill spola tillbaka till sommarlovet och vill att det ska fortsätta om och om igen. För det var helt jävla underbart.

Men nu

Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0