17 december

Apu idag och blabla.... Fick rycka in och bleka håret på en kund som hade beställt tid för klippning men kom på att jag vill ju färga oxå lixom. Så atte. Anyways, blev la inte så tokigt kanske. Fixa håret på en annan dam med på morron.
Efter praktiken blev det att åka hem och slänga i sej lite mat som bestod av o´boy, macka och ett ägg. Funkar det med. Sen blev det gymmet dirr med Jossan. Duktiga vi är och blev lite flummiga i slutet as usual men men! Bara konditionsträningen som fattas nurå. Men det tar jag och Nicole tag i efter nyår. Då jävlar!

Btw så är min juldagskväll spikad nu oxå. Den ska tillbringas på Möbeln med moster och annat folk. Dock inte för att bli full och ha kul. (Det första jag frågade "får jag oxå dricka öl då när jag står där?" Men nae, en lite nitlott där kan man säga. )Utan jag ska stå och servera öl och annan dricka med förstås till fulla Tierpare. Kan man nästan kalla för en människoart för sej. Ja, man kan ju börja fundera iaf..... Fast kan kankse bli kul det med. Who knows lixom? Känner på mej redan nu att jag väl säkert kommer spilla ut glas och grejjer om jag inte känner mej själv fel. Har ju en förmåga att alltid klanta till det lr göra bort mej. Fast vad gör det om 100 år? Nej, inte ett skit!

/Martina


Kommentarer
Postat av: LINDA FUCKING MARIA NÄSBOM

ÅH NEJ, inte martina bakom diken! du kommer dricka förjävla massa öl x) svampen :D

2008-12-17 @ 19:36:35
Postat av: Martina

Hahah, de första jag fråga va om jag fick dricka öl jag med (A) xD

2008-12-17 @ 21:55:07
Postat av: colly

AKTVERA MERA

2008-12-17 @ 22:18:37
Postat av: LINDA FUCKING MARIA NÄSBOM

HAHHAHA, så du får dricka alltså ;o

2008-12-17 @ 23:22:36
URL: http://lindanasbom.blogg.se/
Postat av: Martina

Hahah nej xD (A) men ett glas kanske iaf om jag har tur;D

2008-12-17 @ 23:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0