16 december

Idag fick jag ta två kunder på praktiken. En gubbe som kom upp och ville klippa sej och sen färga Annas svärmor. Kul med lite att göra lixom. Imorrn ska jag färga nån oxå sen klippa och färga syster på torsdag. För på fredag äre The End of school och jullov! Like it! Och nåt mer som jag gillar är mitt hår. Asnöjd! Blev galet bra, trivs som bara den och tur är väl det så att säga.

Ikväll nu har jag vart upp till Tirk och kikat när syster hopptränat och suttit på läktaren och varit allmänt social lix. Trevligt. Efter det övningskörde jag en sväng till Angelica var klar och då körde jag hem oxå. Gick ju kalajs det. Körkort till våren fan. Så atte, bara till och ligga i nurå eller efter nyår typ. Mitt nyårslöfte får det bli, att fixa köriskortet till våren.

Skrattade så tårarna börja rinna nyss oxå. Hahah. Orskane till det var en konversation med Nicole nyss på msn. Lite missuppfattning kan man säga. Himla kul iaf. Så fel det kan bli ibland. Men man fick sej ett gott skratt iaf. Det är positivt. Mer sånt skulle inte skada lixom.

Kommentarer
Postat av: Nickii

Kommer inte ihåg vad det handlade om, men rolig var det :'D

2008-12-17 @ 16:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0